*Nee, dit is geen spelfout! Het is een letterwoord dat staat voor Lef, Enthousiasme, Focus en Vertrouwen. Dat zijn de kernwaarden waarop onze hogeschool bouwt.

Medewerker student service desk (100%)

Referentie: TMMA-2021-EC-479 - Publicatiedatum: 16-06-21

Thomas More is de hogeschool voor wie meer verwacht van de toekomst: meer mogelijkheden én meer uitdagingen. Om onze visie als innovatieve hogeschool met een sterke regionale dynamiek verder te realiseren zijn wij op zoek naar mensen met Lef, Enthousiasme, Focus en Vertrouwen. Geïnspireerd door deze vier waarden bieden wij je een uitdagende job binnen een dynamische onderwijsomgeving waarin vernieuwing en samenwerking cruciaal zijn.

 

Profiel en ervaring:

  • Je hebt een administratief bachelordiploma of hebt door ervaring een gelijkwaardig niveau verworven
  • Ervaring in een onthaalfunctie of service desk is een pluspunt
  • Je bent communicatief, sociaal vaardig, kan je inleven in de leefwereld van de student en hebt aandacht voor de diversiteit van de studentenpopulatie (internationale studenten, avondstudenten, studenten met een functiebeperking)
  • Je bent een enthousiast, dynamisch persoon met een innovatieve ingesteldheid die zelfstandig en in een klein team kan functioneren
  • Je bent discreet en werkt nauwkeurig, efficiënt en oplossingsgericht
  • Je bent stressbestendig en kan snel tussen verschillende opdrachten en functies schakelen
  • Je bent snel in het verwerven en verwerken van nieuwe kennis (o.a. van de Hogeschooldiensten en procedures)
  • Je hebt kennis van MS Office en kan vlot omgaan met veel voorkomende computertoepassingen
  • Je kan je goed uitdrukken in het Nederlands, Engels en Frans
  • Je beantwoordt aan het profiel van de Thomas More-medewerker.

 

Inhoud van de opdracht:

  • Je ondersteunt de ‘student service desk’ bij de start van het academiejaar en de drukke periode die erop volgt.
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor studenten en onthaalt studenten op een klantvriendelijke manier.
  • Je ontvangt en behandelt alle vragen van studenten (administratie, eerstelijns ICT-vragen, informatie over de opleidingen, verhuur van studentenfietsen, oplossen of doorverwijzen bij problemen,…)
  • Je draait mee in het team medewerkers van de ‘student service desk’  

Aanbod:

Een tewerkstelling als contractueel bediende voor 100% van 01/09/2021 t/m 24/12/2021

Barema: B of C, afhankelijk van diploma

Plaats van tewerkstelling: campus Mechelen

Solliciteren (online met CV en motivatiebrief) kan tot en met 8 augustus 2021.

Meer informatie m.b.t. de inhoud van de opdracht kan je bekomen bij iris.berckmoes@thomasmore.be