*Nee, dit is geen spelfout! Het is een letterwoord dat staat voor Lef, Enthousiasme, Focus en Vertrouwen. Dat zijn de kernwaarden waarop onze hogeschool bouwt.

Een deeltijds ‘wellbeing’ manager (20%)

Thomas More is de grootste hogeschool van Vlaanderen voor wie meer verwacht van de toekomst: meer mogelijkheden én meer uitdagingen. Om onze visie als innovatieve hogeschool met een groeiende internationale dynamiek verder te realiseren zijn wij op zoek naar mensen met Lef, Enthousiasme, Focus en Vertrouwen. Geïnspireerd door deze vier waarden bieden wij je een uitdagende job binnen een dynamische onderwijsomgeving waarin vernieuwing en samenwerking cruciaal zijn.

 

Profiel en ervaring

  • Je hebt ervaring in HR of alleszins met het bredere welzijnsdomein
  • Je kijkt holistisch naar welzijn met aandacht voor zowel de fysieke, sociale als mentale aspecten
  • Je hebt het nodige bewustzijn rond het belang van diversiteit & inclusie
  • Je bent helemaal mee in de wereld van social media en ook andere communicatiekanalen (yammer, sharepoint,…) hebben geen geheimen voor jou.
  • Je bent hands-on en bent gericht op toegevoegde waarde voor de organisatie
  • Je beschikt over zeer goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden
  • Je beantwoordt aan het profiel van de Thomas More-medewerker.
  • Je hebt een diploma in een mensgeoriënteerde richting of gelijkwaardig door ervaring

 

Inhoud van de opdracht

Binnen de strategische ontwikkeling van Thomas More wordt er sterk ingezet op een ‘aantrekkelijke werkgever’ worden. 1 van de belangrijkste pijlers om dit te bekomen is het welzijn van onze medewerkers.

Er is reeds een welzijnsvisie en achterliggend wetenschappelijk kader gedefinieerd. Jouw taken omvatten:

  • Je analyseert de behoeften van onze medewerkers op het vlak van welzijn en bent vertrouwd met het analyseren van resultaten uit enquêtes
  • Je definieert de beste concrete acties om tegemoet te komen aan deze noden
  • Je draagt bij tot het versterken van het community gevoel binnen Thomas More
  • Je verzamelt beste praktijken die reeds aanwezig zijn binnen onze organisatie, bundelt deze en stelt deze als inspiratie ter beschikking voor de hele organisatie
  • Je werkt deze acties uit en zorgt voor de implementatie doorheen de organisatie.
  • Je zorgt ook voor de communicatie van deze acties binnen de organisatie
  • Je maakt deel uit van het HR team en communiceert in een korte lijn met Marcom
  • Je rapporteert aan de directeur People & Community en werkt nauw samen met de HR beleidsmedewerker

Aanbod:

Een vervangingsovereenkomst als contractueel bediende of statutair voor 20%, aanstelling vanaf 1/11/2021 (of later)

Barema: ATP-B1/B2/A1 (barema afhankelijk van diploma en ervaring)

Plaats van tewerkstelling: Mechelen of Geel (te bespreken)

Naast het loon, laptop, smartphone en hospitalisatieverzekering biedt Thomas More ook mogelijkheden tot flexibele werktijden, opleidingen, interne evolutie en een aantrekkelijke vakantieregeling.

Meer informatie m.b.t. de inhoud van de opdracht kan je bekomen bij Daisy.vandessel@thomasmore.be 

Solliciteren (online met CV en motivatiebrief) kan tot en met 29 oktober 2021