*Nee, dit is geen spelfout! Het is een letterwoord dat staat voor Lef, Enthousiasme, Focus en Vertrouwen. Dat zijn de kernwaarden waarop onze hogeschool bouwt.

Administratief en financieel projectmanager voor onderzoek (80%)

Referentie: TMMA-2021-EC-559 - Publicatiedatum: 13/10/2021

Thomas More is de hogeschool voor wie meer verwacht van de toekomst: meer mogelijkheden én meer uitdagingen. Om onze visie als innovatieve hogeschool met een sterke regionale dynamiek verder te realiseren zijn wij op zoek naar mensen met Lef, Enthousiasme, Focus en Vertrouwen. Geïnspireerd door deze vier waarden bieden wij je een uitdagende job binnen een dynamische onderwijsomgeving waarin vernieuwing en samenwerking cruciaal zijn.

Profiel en ervaring

  • Je behaalde een bachelor of masterdiploma, bij voorkeur in een richting economie of bedrijfsmanagement, of je beschikt over gelijkwaardige ervaring.
  • Je heb ervaring met het organisatorisch en administratief ondersteunen en opvolgen van meerdere projecten, en je hebt bij voorkeur affiniteit met boekhouding.
  • Je bent helemaal thuis in MS office en kan snel overweg met sharepoint en MS teams (Office 365).
  • Kennis van Vlaamse, federale en/of Europese onderzoeksprogramma’s is een pluspunt.
  • Ervaring als projectleider en/of budgetverantwoordelijk in één of meerdere gesubsidieerde projecten is een pluspunt.
  • Je hebt affiniteit met, of kan snel affiniteit opbouwen met het inhoudelijke domein van het onderzoek van de onderzoeksgroep.
  • Je kan omgaan met drukte en stress in piekperiodes en je deinst niet terug voor strikte rapporteringsdeadlines.
  • Je bent flexibel en werkt graag in een innovatieve omgeving.
  • Je hebt oog voor detail en werkt gestructureerd en nauwkeurig.
  • Je communiceert vlot en je kan samenwerken met management, projectleiders, onderzoekers en externe partners of auditeurs.
  • Je beantwoordt aan het profiel van de Thomas More-medewerker.

Inhoud van de opdracht

Jaarlijks voeren de expertisecentra van Thomas More Mechelen-Antwerpen een 50-tal projecten uit. We op zoek naar een administratief en financieel projectmanager. Je zal voornamelijk werken voor het expertisecentrum Creative & Innovative Business. Je staat in voor de dagdagelijkse organisatorische, administratieve en financiële ondersteuning en opvolging van een ruim en divers pakket aan nationale en internationale, extern gefinancierde onderzoeks- en dienstverleningsprojecten. Je bent betrokken bij de aanvraag van projecten, de opvolging ervan en de rapportering. Je bewaakt ook het helikopterzicht over alle lopende dossiers. Het geeft jou voldoening als de dossiers op orde zijn en je daardoor bijdraagt aan een gezonde bedrijfsvoering van het expertisecentrum.

Jouw taken:

  • Je maakt je de administratieve en financiële richtlijnen en verantwoordelijkheden van de onderzoeksdossiers, onderzoeksprogramma’s en contracten eigen.
  • Je bouwt expertise op in functie van de verschillende financieringskanalen en kan medewerkers gericht adviseren.
  • Je zorgt ervoor dat de onderzoekers tijdig weten wat ze moeten aanleveren (bv. rapporteringsdeadlines) en bezorgt hen de nodige documenten (bv. administratieve documenten nodig voor een aanbesteding)
  • Je ondersteunt projectleiders bij het opstellen van projectplanning en begroting en bij projectmanagement.
  • Je volgt actief de projectadministratie en planning op, en bewaakt de financiële inzet tijdens de duur van de projecten, conform de afspraken en de begroting.
  • Je bereidt audits van projecten voor en zorgt dat deze vlekkeloos verlopen.
  • Je communiceert met de interne diensten (HRA, finance) en met financierders en/of projectcoördinatoren.
  • Je initieert en realiseert vernieuwing en automatisering van werkprocessen.
  • Je adviseert en informeert de onderzoeksmanager en unitmanager over de financiële en administratieve aspecten van hun projecten.
  • Je bent een enthousiaste ambassadeur van Thomas More.

Wat bieden wij jou?

  • Je komt terecht in een dynamische werkomgeving van de unit onderzoek op campus Mechelen. Je krijgt de kans om elke dag mee te werken aan innovaties, waar je je kennis en competenties kan ontwikkelen en kan delen met collega’s, studenten en bedrijven en organisaties.
  • Goede work life balance: 50 verlofdagen, 38-uren week, mogelijkheid tot thuiswerken en flexibele uren.
  • Professionaliseringsmogelijkheden: conferenties, trainingen,…
  • Laptop, hospitalisatieverzekering, terugbetaling woon-werkverkeer met openbaar vervoer, onkostenvergoeding,…

Aanbod:

Een deeltijdse tewerkstelling als contractueel administratief medewerker.

Indiensttreding zo spoedig mogelijk tot en met 31/08/2022 (verlenging bij positieve evaluatie).

Barema: B21 of A21, afhankelijk van diploma

Plaats van tewerkstelling: Campus Mechelen en Antwerpen

Meer informatie m.b.t. de inhoud van de opdracht kan je bekomen bij dieter.struyf@thomasmore.be

Solliciteren (online met CV en motivatiebrief) kan tot en met 30 oktober 2021.